Ya Hu…

Yorum bırakın

Celâliyle zâhir olsa, bu da geçer be yâ Hu…

Cemâliyle âyan olsa, bu da geçer de yâ Hu…

Bî karardır felek, daim döner durmaz bir an, Dursa bir an, ne yer kalır ne gök kalır be yâ Hu…

Kâh-ı zulmet, kâh-ı envâr birbir ardın devreder, Kâh-ı lütuf, kâh-ı kahır, ondan olur be yâ Hu…

İmtihan için oluptur daima neş’e, azâb Sen, “sen”i bilmek içindir, kahrı lütfu be yâ Hu…

Fâniya vird-i daim et bu sözü her zaman, Gece gündüz hatırından hiç çıkmasın be yâ Hu

MUSTAFA LÜTFİ FİLİZ

 

 

 


Sakın Üzülme :(

Yorum bırakın

Ben sana canın ne istiyorsa yap demedim ki.
Benim kalbim beynimden büyük. Bu seli durduramam. Kapılıp giderim dedim.
Ben üzüldüm mü?

Tabi ki üzüldüm.
İçimde bir boşluk var şimdi. Ama sen sakın üzülme.
Sen üzülmezsen belki ben kendimi toplarım.

Belki…

Her şey olacağına varır.
Sen affedilecek bir şey mi yaptın sanıyorsun?

Yoksa sana kızdığımı mı?
Avuçlarımdan bir kuş gibi kaçıverdin diye sana kırıldığımı mı?

Yanılmışsın.

Bunların hiç biri değil.
Ben korkuyorum sadece.

Sensiz geçecek gecelerden ve gündüzlerden, günlerden ve haftalardan ve dahası yıllardan.
Nasıl en güzel mutluluklar benimle olabilir ki?

İmkansız Şeyler…

Yorum bırakın

“Ne zaman elime bir kağıt alsam,
Siner güzelliğin kelimelere..
Yumsam gözlerimi seni seyrederim;
Devamlı bir musiki kulaklarımda sesin…
Mevsimler seninle başlar, seninle biter
Yıl on iki ay benimlesin.
Ne zaman bir gemi görsem limanda,
Alıp başımı seninle gitmek isterim.
Umurumda değil bu oyunlar, bu düzenler
Anlasana; seni arıyor ellerim
İmkansız düşünmemek gecelerce seni,
Ve sevmemek ömür boyunca, bir gün değil
*Başka çaremiz yok, beni unut* demiştin
Mümkün değil çigan gözlüm, mümkün değil…”

Ümit Yaşar Oğuzcan

Gönül Kapımı Araladım Da Sana …

Yorum bırakın

Gönül kapımı araladım da sana.
En zayıf noktamdan vurasın diye,
Vuran ‘sen’ vurulan ben olayım istedim.
Acımaz canım senin ellerinde.
İnanki bu gönül mahkum gözlerine.

Hiç bir ilaç derman değil.
Damarımdaki gezen sana
İnanmalısın senden başkası haram bana.

Sığınmadım gururumun arkasına.
Her gelişinde aklıma.
Avutulmayı bekleyen çocuklar gibi ağladım.
Yüreğinde kırılsın istiyorum kalemim.
Bir ömür müebbet yiyeyim.
Çıkışım olmasın teninden.Çıkışın olmasın kalbimden
Hiçe geçen bir ömrü sorgulamak değil
Sen hariç karanlıkta bıraktım herşeyi.
Tek istediğim senle aklanacak bir gelecek.

Kalbimin dört odası tıka pasa hasretinle dolu.
İstesen de çıkış yolu yok.. tüm kapılar kapalı.
Seni dudaklarımdan çıkan yakarışla değil.
Yüreğimin çırpınışıyla.
Kalbimin sızlayışıyla..Seviyorum.
Adı aşk değil mi gözlerinin.
Helak olsam da sensiz.
Her defasında yine seni severim.

Tolgahan Yasin DALKILIÇ

Etme…

Yorum bırakın

Yüz’de ısrar etme,Doksan da olur”.

İnsan dediğinde, Noksan da olur

Sakin büyüklenme, Elde neler var”.

Bir ben varım deme,Yoksan da olur.

Hatasız Dost Arayan, Dost’tan da olur….