Miyadım dolmaya fırsat beklerken, 

Tükenen ömrüme candı gözlerin. 

Yarına umudum kalmadı derken, 

Hayat döndüğüm andı gözlerin. 

   

Gözlerin olmadan,boş birizattım, 

Bir anda değişti ,kör olan bahtım. 

Sarsıldı makamım sarsıldı tahtım, 

Şöhretimi yıkan şandı gözlerin.

 

Ne vahşeti vardı nede çilesi, 

Emsalsizdi bu saf aşkın hilesi. 

İçten kuşatıldı gönül kalesi, 

Sanki Fatih Sultan Handı gözlerin. 

 

Nazarın mıh gibi çakıldığı an, 

Adeta can buldu cananda bu can. 

Bir yanım kesilse sendin damlayan, 

Damarıma giren kandı gözlerin. 

 

Ne kadeh kaldırdım ne şarap içtim, 

Sarhoş olmak için ben seni seçtim. 

İçtikçe aşkını kendimden geçtim, 

Halimi ayıpmı sandı gözlerin. 

İnsaf eder alev alev yakmazdın, 

Hedef alıp can evimi yıkmazdın. 

Bir ışık görmesen böyle bakmazdın, 

Demekki gözüme kandı gözlerin. 

                                                                                                       Uğur IŞILAK...